Кошик
261 відгук
promo_banner
+380 (68) 022-09-59
+380 (50) 881-96-98
Інтернет магазин Альфастор
Кошик
Подарунок

Г. Д. Крилова, М. І. Собочва Маркетингу. Теорія та 86 ситуацій

359 ₴

  • В наявності
Г. Д. Крилова, М. І. Собочва Маркетингу. Теорія та 86 ситуацій
Г. Д. Крилова, М. І. Собочва Маркетингу. Теорія та 86 ситуаційВ наявності
359 ₴
+380 (68) 022-09-59
Менеджер
  • +380 (50) 881-96-98
    Иван
+380 (68) 022-09-59
Менеджер
  • +380 (50) 881-96-98
    Иван
повернення товару протягом 14 днів за рахунок покупця
У компанії підключені електронні платежі. Тепер ви можете купити будь-який товар не покидаючи сайту.
Замов та отримай подарунокВи заощаджуєте 100 ₴

Отримайте цю позицію безкоштовно при покупці «Г. Д. Крилова, М. І. Собочва Маркетингу. Теорія та 86 ситуацій»

Автор: Г. Д. Крилова, М. І. Скошування
Сторінки: 520
Рік видання: 2001
Мова: Російська
ISBN: 5-238-00095-2; 2001 г.

Майже 100 років тому з'явився термін маркетинг. Сьогодні маркетинг — це поєднання суворої науки та мистецтва ефективної роботи на ринку. Зволожити новими знаннями та навичками в галузі маркетингу допомагає така ефективна форма навчання, як тренінг. У навчальному посібнику представлені ситуаційні завдання (кейси), що моделюють маркетингову діяльність різних фірм на внутрішньому та зовнішньому ринку та призначених для проведення ситуаційних семінарів. Успішне проведення тренінгу істотно залежить від знання теоретичних основ маркетингу. До книги включені короткі теоретичні положення, що відповідають навчальному курсу Маркетингу, рекомендована література для поглибленого вивчення теми, тексти, а також словник термінів.  Для студентів і викладачів вузів, фахівців відповідних служб, керівників підприємств і організацій, слухачів шкіл бізнесу.
Характеристики
Основні
СтанНовий
Інформація для замовлення
  • Ціна: 359 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner