Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Безкоштовно за умовиВартість доставки 100.00 ₴. Замовлення на суму понад 10000 ₴ доставляєтся безкоштовно.При отриманні товару у відділенні поштового зв'язку в обов'яковому порядку перевіряйте його на цілісність та відповідність вашому замовленню. При отриманні товару у відділенях поштового зв'язку без перевірки, скарги на пошкодження та невідповідність товару вашому замовленню не розглядаються і компенсуватись не будуть.
- Безкоштовно за умовиВартість доставки 70.00 ₴. Замовлення на суму понад 10000 ₴ доставляєтся безкоштовно.З понеділка - субота відправки. У зв'язку з епідімологічною ситуацією в країні і завантаженністю служб доставок, то відправлення може бути 1-3 дні.
- При отриманні товару у відділенні поштового зв'язку в обов'яковому порядку перевіряйте його на цілісність та відповідність вашому замовленню. При отриманні товару у відділенях поштового зв'язку без перевірки, скарги на пошкодження та невідповідність товару вашому замовленню не розглядаються і компенсуватись не будуть.
- При отриманні товару у відділенні поштового зв'язку в обов'яковому порядку перевіряйте його на цілісність та відповідність вашому замовленню. При отриманні товару у відділенях поштового зв'язку без перевірки, скарги на пошкодження та невідповідність товару вашому замовленню не розглядаються і компенсуватись не будуть.
- Мінімальна сума замовлення від 500грн. І при умові повної предоплати товара!
- Безкоштовно за умовиБезкоштовно при вартості замовлення від 10000 ₴.З понед - п'ятницю відправки. Відправлення день у день якщо замовлення отримали до обіда. При формленні замовлення через кошик, наші менеджери передзвонять впродовж 30 хв.
Способи оплати
- оплата на картка і відправка нова пошта
- Інструкції по банковскому перекладу Будь ласка, переведіть загальну суму на наступний банківський рахунок: тут реквізити Оплата на карту ПриватБанка: 5457082501324268 Замволення не буде оброблене, поки гроші не зайдуть на розрахунковий рахунок.
- Наложенний можливо для перевіренних покупців на сайті
Гарантія:
Стаття 9. Права споживача при придбанні товару належної якості
Про захист прав споживачів (ЗМІСТ)
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010 }
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
{Абзац третій частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 - щодо набрання чинності див. абзац другий пункту 1 розділу II}
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Про захист прав споживачів (ЗМІСТ)
1. Споживач має право обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний у продавця, в якого він був придбаний, якщо товар не задовольнив його за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням.
Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, не рахуючи дня купівлі, якщо триваліший строк не оголошений продавцем.
{Абзац другий частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 2741-VI від 02.12.2010 }
Обмін товару належної якості провадиться, якщо він не використовувався і якщо збережено його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром, або відтворений на дисплеї програмного реєстратора розрахункових операцій (дисплеї пристрою, на якому встановлений програмний реєстратор розрахункових операцій) QR-код, що дає змогу споживачеві здійснювати його зчитування та ідентифікацію з розрахунковим документом за структурою даних, що в ньому містяться, або надісланий електронний розрахунковий документ на наданий споживачем абонентський номер чи адресу електронної пошти.
{Абзац третій частини першої статті 9 із змінами, внесеними згідно із Законом № 465-IX від 16.01.2020 - щодо набрання чинності див. абзац другий пункту 1 розділу II}
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню) з підстав, зазначених у цій статті, затверджується Кабінетом Міністрів України.
2. Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та одержати назад гроші у розмірі вартості повернутого товару, або здійснити обмін товару на аналогічний при першому ж надходженні відповідного товару в продаж. Продавець зобов'язаний у день надходження товару в продаж повідомити про це споживача, який вимагає обміну товару.
3. При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки із споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його купівлі. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві у день розірвання договору, а в разі неможливості повернути гроші у день розірвання договору - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж протягом семи днів.
Передоплата на картку Приватбанку: